Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?

U kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webwinkel.

Daarnaast kunt u elke werkdag van 9:30uur tot 17:00 uur onze winkel bezoeken om persoonlijk door één van onze collega's geholpen te worden.

Hoe kan ik betalen?

Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan:
 

  • iDeal
    Met iDeal kunt u direct via het Internetbankieren van uw bank betalen. Voordeel hiervan is dat u direct bevestiging krijgt van uw betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. iDeal-betalingen gaan via de beveiligde website van MultiSafepay.
  • Op factuur
    Voor bestaande relaties is het ook mogelijk om op factuur te bestellen. Indien u voor het eerst bij ons besteld neem contact op met een van onze medewerkers. 
Hoe kan ik een artikel retourneren?

Indien u een product wilt retourneren, kunt u contact met ons opnemen om de retour bij ons aan te melden. Wij voorzien u dan van de overige instructies om de retourzending zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen.

Ik kan me niet meer aanmelden bij de webwinkel. Wat nu?

Mogelijk is uw account inactief of gebruikt u niet de juiste login-gegevens. U kunt allereerst controleren of u de loginnaam en het wachtwoord wel goed invoert. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters en kleine letters, omdat hier in het wachtwoord op wordt gecontroleerd. Indien het vervolgens nog niet lukt om in te loggen, kunt u kiezen voor de link Wachtwoord vergeten. Op deze pagina kunt u uw e-mailadres invullen, waarna er automatisch een nieuw wachtwoord wordt aangemaakt. Deze wordt naar uw e-mailadres toe gestuurd, indien het e-mailadres bij ons bekend is. Mocht het inloggen vervolgens nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice kan u vervolgens helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord, het heractiveren van uw account of eventueel het aanmaken van een geheel nieuw account.

Kan ik een ander afleveradres kiezen?

Wij verzenden uw bestelling binnen Nederland naar het adres van uw keuze. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven welk alternatief afleveradres gebruikt moet worden.

Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?

U kunt uw vraag altijd aan ons richten via de e-mail of door te bellen naar de klantenservice. Eén van onze medewerkers kan u dan direct te woord staan en u verder helpen met uw vraag.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen die voor 18:00 uur worden besteld, worden binnen 5 werkdagen bij u aangeboden. De bezorging van de bestelling vindt elke werkdag plaats tijdens de normale kantoortijden. Mochten uw openingstijden afwijken de normale kantoortijden (9:00 uur tot 17:00 uur), neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat te doen als ik een klacht heb over een bestelling?

Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met uw bestelling. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.

Wat zijn de openingstijden?

Openingstijden Lorjé Utrecht

De webwinkel is 24 uur per dag geopend.

Indien u vragen heeft voor onze Klantenservice, dan kunt u contact met hun opnemen op werkdagen van 9:00 uur tot 17:45 uur. Zij staan klaar voor al uw vragen over onze producten & diensten en over de webwinkel.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Graag verwijzen we u naar de pagina verzenden

Bestelling afhalen in de winkel

Zodra je bestelling volledig voor je klaarligt ontvangt u bericht. Je kunt dan direct langskomen om de bestelling af te halen. Het is verstandig om ook als je producten direct op voorraad zijn deze e-mail af te wachten. Dit voorkomt dat je voor niets naar de winkel gaat doordat een klant in de winkel net op dat moment die producten aan het afrekenen is. Indien producten niet voorradig zijn duurt dit 2-3 werkdagen. (m.u.v Zon- en feestdagen). Uiteraard betaald u geen verzendkosten als u de bestelling komt afhalen.

Wat is de voorraad?

De voorraden gecommuniceerd bij de producten zijn tot op 2 uur nauwkeurig. ''voorraad magazijn'' betekend dat het distributie centrum dit artikel op voorraad heeft. ''voorraad winkel'' wil zeggen dat dit product voorradig is in onze winkel (neude 10 Utrecht)

Is een product op voorraad bij het magazijn en deze laat u thuis bezorgen word dit in 9 van de 10 gevallen de eerste volgende werkdag geleverd. Als u het product af komt halen in de winkel en het product is niet voorradig in de winkel duurt dit +/- 3 werkdagen. U krijgt altijd bericht als het artikel voor u klaar ligt!

0 Vergelijken

Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.
Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.

×
×